Zielona Góra. Przebudowa ronda św. Urbana bez żadnego poślizgu

Przebudowa ronda św. Urbana I na turbinowe, na skrzyżowaniu ulic Wrocławskiej i Pileckiego, przebiega zgodnie z planem.

Wykonawca, firma Eurovia Polska wprowadziła kolejny etap organizacji ruchu i rozpoczęła roboty na drugiej połowie ronda. Rozebrano krawężniki i pierścień ronda. – Obecnie wykonywane są warstwy konstrukcyjne poszerzeń jezdni, układane krawężniki granitowe tworzące nowy kształt wyspy centralnej oraz wykonywane są nowe wyspy kanalizujące z kostki betonowej – szczegółowo wymienia Irena Lutowska, dyrektor Departamentu Zarządzania Drogami.

Zielona Góra. Przebudowa rodna św. Urbana

W kolejnej fazie zostanie zlikwidowany prawoskręt z ul. Pileckiego w kierunku ronda Huszczy. Po zakończeniu prac pojedziemy dwoma pasami ruchu w kierunku Zielonej Góry-Raculi i centrum miasta. Roboty są zgodne z harmonogramem. Termin zakończenia to koniec grudnia. Koszt – ok. 2,7 mln zł. Po likwidacji tzw. „wąskiego gardła” ruch ma być płynniejszy i bezpieczniejszy.

mat UM Zielona Góra