Klient wściekł się, że faktura za posiłek była według niego źle wystawiona. Brutalnie zaatakował kelnera czepiając się jego narodowości i stwierdzając, że został przez niego obrażony. Wulgarnie mu ubliżał. Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych złoży zawiadomienie do prokuratury.
Autor opublikował swój film na profilu stwierdzając, że to kelner będzie miał nieprzyjemności, wyzywając go publicznie od „banderowców” i grożąc wydaleniem z Polski. Do tego wulgarnie go wyzywał i obrażał.
Restauracja stoi murem za swoim pracownikiem. Cała ekipa jest oburza zachowaniem klienta. – Oleg jest kwintesencją kultury i dobrego zachowania, jest kulturalną osobą i i świetnym kelnerem – mówi Marcin Polakiewicz, szef restauracji Bachus. Sprawą zajął się Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych, który złoży zawiadomienie do prokuratury.